Torsdag....

Har jobbat 10-17 idag.....har fått gjort en hel del faktiskt....

Imorron är det jobb 10-19...hoppas det är en del folk....hatar när det blir långtråkigt.
Jag är inte riktigt van vid det än....på synsam var det näst intill rusch hela tiden.


Men jag hoppas det blir lugnt på kvällen för jag tror att jag ska va ensam efter 16....då slår det ju aldrig fel att man har kunder så det räcker och blir över :-S


Tänkte föreslå Fredrik att komma och möta mej på jobb och hålla mej sällskap sista timmen så kan han kika ut lite solglasögon och ev vanliga glasögon, den mannen lär behöva glajjer när han ser på TV iaf.... =)





Längtar till helgen....på lördag ska vi gå upp i tid och åka runt lite och kolla på olika saker...bla kakel och bänkskiva till köket....jag vill ju gärna se på lite prover till en ev fondtapet i hallen....ett stakett till trädgården....Hornbach i Malmö har ju typ allt på samma ställe.....får se vilket vi köper först och ska börja med, helst vill man ju göra allt på en gång...Känns som trädgården kan vänta lite även fast jag r ivrig att få det fint där.
Men se bara på dagens väder....vaknade till underbart vår väder....
Solen sken in på hela övervåningen strax över 7 så jag & Heily vaknade....gick till dagis med massa fågelkvitter omkring oss....
Var inte det minsta kallt när jag gick till stationen eller när jag satt där och väntade på tåget.

Men sen i eftermiddags så började det snöa..... =(


Vansinnigt tråkigt !!!! =(




Behöver även kolla på en vagn till Heily....ska göra mej av med vår gamla....
Har för tillfället bara vår shopping vagn som jag även använder ute nu...inte allt för smart då hjulen inte tåler det egentligen :-S

Jag vill helst ha en tre hjuling eller iaf en furhjuling med små svängbara hjul fram till.
Den ska va lättstryd och lätt att fälla ihop, helst inte va så tung och klumpig att ha i bilen osv.

Nån som har tips ?

Gärna behöver den ju inte va allt för dyr heller :P


Denna vagnen jag vill ha nu ska vara så den passa till Heily inte behöver vagn alls längre....det är ju ändå ett par år tills dess.
Vi använder vagn grymt mycket...!


Nu ska jag se TV och mysa med Heily som håller på att somna nu bredvid mej här...

Freddan borde va hemma när som !

Hej !!!




Kommentarer
Postat av: rebecca

brio race har nova eller emmaljunga scooter har jag oxå bra erfarenhet av =) kvalité =)

2009-03-12 @ 21:31:41
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Mia

Så söt liten tjej och vilket fint namn :)

2009-03-12 @ 21:37:08
URL: http://mijasblogg.blogg.se/
Postat av: Lotti

Racen som tjejen ovanför tipsar om är en bra vagn.. Men vill du ha en busenkel så kolla in Carenas Easy.. Jag har en till salu isf, helt ny och bra pris ;)

2009-03-12 @ 21:52:28
URL: http://www.yoohh.se
Postat av: Lotti

Ah :) Du behöver inte lägga tiden på de för vi har inga såna hemma för tillfället.. :S Jag har dock en brun här hemma.. :D

2009-03-13 @ 10:45:04
URL: http://www.yoohh.se
Postat av: Lotti

Ja alltså Easyn har vi inte hemma, men Racen har vi.. Vilken de nu va du ville kolla på :P

2009-03-13 @ 11:29:47
URL: http://www.yoohh.se
Postat av: Mia

Tänkte tipsa om vagn :) Vi har en Emmaljunga Cangaroo,riktigt smidig, svängbart hjul fram som man kan låsa om man vill. Lätt att fälla ihop o tar inte jättestor plats. Jag har den i en litengolf :)

2009-03-15 @ 15:56:28
URL: http://mijasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0