TRÅÅÅK

Idag har jag en sjukt tråkig dag på jobb...jag ska gå hem om 40min....ÄNTLIGEN !!! =)


Ville mest sända en tanke och en STOR kram till min underbara vän & granne.
Hoppas Du är hemma snart igen min fina vän så vi kan snacka skit och dricka kaffe nu när jag är ledig ett par dagar =)


Är ledig imorron och på torsdag sen....slappt schema måste jag säga =)

Ska mysa massor hemma bara med min loppe liten eftersom både hon & jag är sjuka IGEN !
Hosta och tokförkylda för 3gången sen i januari.
Vi tål helt enkelt inte dagis =)

Hoppas på en dejt med min syster oxå.... <3

Eller båda två såklart !



Tänk om man bara kunde vara ledig hur mycket som helst hela familjen.....det gav mersmak nu de här dagarna i Stockholm. Jätte trist att Fredrik är tillbaka på jobb och iväg så långa dagar.

Nu ska jag göra vettiga saker på den lilla tiden jag har kvar här den här arbets dagen :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0