Trevlig helg...

Har haft en väldans trevlig helg....

I fredes kom ju Fredrik till jobb så testade vi lite solbrillor osv....sen direkt när jag kom hem blev det in till Annica där även Lotti och Martina var...lite senare kom även Annicas ec jobbarkompis Lena dit.
Jätte trevlig...blev dock rätt tidigt för min del, gick in till mej redan vid 23....fredags kvällar är jag trött som ett as.



Halv 7 väcktes man i lördags morse...lagom mysigt, men vädret var UNDERBART så man steg glatt ur sängen !


Åkte först in till Jättekul i Lund, tittade på ny vagn till Heily.

Hittade en jättefin trehjuling som jag ville ha....men vi skulle kika i Malmö oxå....så vi stack vidare till Hornbach och sen IKEA....blev en del inhandlat på IKEA *me like*


Väl hemma blev det matlagning och fixade med alla grejer...kl 18:30 kom Mirella & Gustaf hit.

Innan dess hann även Mita & Daniel komma hit med Måns och Ronja som dom var barnvakt för över natten.
Heily fick busat av sej som attans iaf =)



Kvällen igår blev hur trevlig som helst....massa tittande på bla Qlimax och Defqon DVDn och musik lyssnade, öl & cider drickande och skitsnackande...*nice*



Var en väldigt lyckad lördagskväll...vi gick emot strömmen och bojkottade Melodifestivalen som förövrigt är så sjukt löjligt så det är pinsamt.
Alla dessa delfinaler, och sen låtvalen är inte någon höjdare.
Jag gillade inte alls låten som vann.....men that´s just me =)




Idag sov vi allihopa till halv 9...lyx....
Gjorde oss iordning och åkte och kolla på vagnarna ute på Lekia i Lödde oxå....dom hade samma vagn som jag sett på Jättekul dagen innan så vi köpte den där istället.
Blev shopping på Centan....små ångest faktiskt.....
Jag brukar inte vara snål men när det kommer till shopping för min egen skull så blir jag snål...inte för jag kanske tycker sakerna jag köper är speciellt dyra utan mer...är det nödvändigt ?

Jag fick handlat en del på Gina och där är ju priserna väldigt låga jämfört mot många andra butiker....det tråkigaste är ju att halva sveriges tjejer bär ungefär samma kläder...men men :-)

Jag införskaffade mej ett par nya jeans, jeansleggings, tre kortärmade tröjor och en kjol.
Så nu har jag  lite nya jobb kläder....har haft tokångest senaste tiden på morrnarna när jag ska iväg och jobba....kläd-vals-ångest !!!



Kl 18 var vi bjudna på middag i Harrie....pappa hade lagat JÄTTE god middag som vanligt !



Imorron ska jag jobba 12:30-19....ska se om jag kan jobba på onsdag denna veckan istället för torsdag...isåfall åker vi till Stockholm redan på torsdag morgon.
Känns skönare om vi har både fredag & lördag uppe i Stockholm...annars blir det så jobbigt om man bara har en dag och hinna kolla runt i Stockholm och träffa alla som Freddan vill träffa medans vi är där uppe....


Nu ska jag se klart på Beck sen ska jag nanna...innan dess blir det nog några rader i min bok.
Läser just nu fortsättningen på Gömda, Asyl och Mias hemlighet....har för mej denna heter Emma Mias dotter.

Jag gillar dom bäckerna starkt !


Som sagt....Godnatt ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0