Blogg torka

Blogg torka som Annica skulle kallat de :P

Har varit fullt upp med annat sista tiden.
Har iaf fått iordning på staketet nu.
Fredrik gick nyss ut i uterummet och sa på vägen ut sådär tyst för sig själv men så jag ändå skulle höra de :P
-Fan va nöjd jag är nu över vår trädgård =)


Jätte duktiga har dom varit iaf =)



Den 29april hade mamma & pappa 20årig bröllops dag =)
Detta firades med middag / fondue på Old times i Kävlinge.
Mamma pappa Lonkan Marita Daniel Heily Mormor & Morfar =)
Mysigt, dock mådde jag hel konstigt så det blev inte så mycket middag för min del =/





Eftersom Heily sa tack för maten till servitrisen (stavas det så?)
Så bjöd hon henne på glass....populärt =)


Valborg firades inte på Björka detta året :-D
Jag & Heily hämtade Fredrik på jobb, sen åkte vi ut i Harrie och grillade korv.
Funkade hur bra som helst det med =)


Hela helgen har vi varit i Harrie.
Fredag - söndag sov vi där, inte så ofta man sover "hemma" när man flyttade hemifrån.
Mysigt var det iaf.

Pappa tycker nog det är mest mysigt :P
Blivit grillning hela helgen, grillspet och fisk....min pappa är mäster kock =)


I lördags höll mitt hjärta att stanna =/
Vi skulle sätta oss och äta när någon råkat släppa ut Zapp, mammas & pappas hund.
Yoda stod och åt sin mat i trådgården.
Labrador som Zapp är, är han matgalen Finns det mat blir han helt blockerad.
Han gick fram till Yoda som stod och åt, Yoda morra lite, då helt utan förvarning biter Zapp tag över nacke & rygg....
Blev livrädd men Zapp fick nog inget riktigt bett, har inte märkt nåt alls på Yoda som tur var.
Han var rädd efteråt men sen ingenting annat, som tur var.


Där kommer återigen detta in i bilden, där folk säger att dom litar på sina hundar till 100%.
Det går ALDRIG att lita på ett djur till 100%.
Zapp som annars är världens mes, och Yoda bestämmer lätt över honom annars.
Men icke den gången när matskålen stod i vägen.






Idag var det jobb 10-17.
Imorron 10-15, sen är jag & Heily lediga onsdag & torsdag =)

lördag blir det tjejkväll i Svedala hos Susanne.




Heily blir alltid utspökad när mostrarna är i farten.
Idag såg hon ut såhär när Lonkan & hon var på Maxi =)


Nu ska jag & Freddan se klart filmen (The reader) vi började se igår kväll, sen blir det sova =)



God natt !



Kommentarer
Postat av: Sara ;)

Tack så mycket för den positiva kommentaren..! Jätte kul att logga in på sin sida, och läsa något sådant :o) TACK! Men som du säger så är man aldrig nöjd.. Man vill hela tiden gå ner " något kilo till " Aja, vi får se hur de går... Jasså de blir tjejkväll i svedala på lördag? Varför passar ni inte på och kommer till Törringe då också?! Där ska förmodligen jag och Izza spendera våran kväll! Det är 80 - tals fest med Clabbe :o) Har aldrig varit på en sådan kväll, så ska bli kul!! KRAMIZZ

2009-05-05 @ 09:53:37
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: annica

aaa jag hoppas verkligen att du har rätt..hon får gärna komma lite tidigare hehe=)

Så ni får lyssna noga den 10e...hör ni en massa skrik o bölande så e d bara jag som har ONT!!! hehe!!



Ses väl i trädgården ikväll...vi kan ju kalla på varandra över vårt NYA FINA STAKET! hihi! puss

2009-05-05 @ 10:27:03
URL: http://annicaomoa.blogg.se/
Postat av: Evelina

vi har pratat om att gå till Old times men aldrig vågat oss dit. God mat? prisvärt?

har inte bott i kävlinge så länge så känner inte riktigt till alal ställen än =)

2009-05-05 @ 19:10:50
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0