GULLUNGAR !

www.annicaomoa.blogg.se

Gå in & kika på våra små underbart söta indian-töser...mmm lovely =)<
Dom hade så kul igårmorse.. :p

Igår kväll somnade Heily i sin säng själv strax innan 20.
Vaknade 5:50 imorse...whhaaa :-S

Men hon fick ligga bredvid mej och somnade om efter att ha legat & pillat mej i håret en stund :P
Fick släpa ur henne ur sängen 8:20, skulle vara på dagis kl 9:P

När jag sa att vi skulle gå upp och gå till dagis sträcker hon på armarna och säger,
-Mamma mysa =)
Sen när jag sa att vi va tvugna och gå upp sa hon:
-Kallt, brrr

Min lilla skit unge, s många goa skratt hon ger en =)

Nu ska jag strax bege mej till jobb, 11:30-19 idag.
Hoppas på en ICKE huvudvärks dag idag =(

Igår hade jag typ migrän på jobbet, mådde piss....
Höll på att kräkas flera gånger...
Hatar när man mår illa pga huvudvärk....fyyy.


Have a nice day !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0