Kladd kaka.




Jag har gjort en kladdkaka nu ikväll.
Fattar inte nu varför jag gjorde de.
Fyyy jag mår illa, åt två stora bitar och nu sitter man här med ångest.
=)

Gott vart de iaf ;-)
Kunde varit kladdigare bara ;-)


Idag var det jobb 10-15 bara...dagen flöt på rätt snabbt ändå.
Hämtade Heily på dagis halv 4 sen åt vi middag hon & jag.
Sen kom Oma & Opa och nu har vi fått fixat alla lampor i huset =)




Freddan kom hem lite tidigare än han brukar göra....=)



Imorron och på torsdag är jag & Heily lediga, blir ev att umgås lite me systeryster Mita.


Hade fått 2000:- från F-kassan idag...
Glad blev jag, rakt in på sparkontot =)
Jag försöker va duktig me de där.
Kul med extra pengar inför sommaren, har även lite på planer på att ta me mej mamma eller nån till Ullared i början av sommaren.
Mammi är du sugen ? ;-)



Nu gnällig min lillfis där uppe...
SUCK
Det var så bra en period, då hon sov jättebra i sin säng om inte hela natten så iaf till 3-4 på natten innan hon ville komma in till oss.
Helt okej för min del, det är ju rätt mysigt att ha henne där ;-)

Men nu hinner hon knappt sova ett par timmar i sin egen säng förrän hon börjar trilskas.
Flera kvällar i rad nu har hon vaknat 22-23 och då får hon ligga hos oss när vi går och lägger oss.
Igår vaknade hon 23 när vi gick & la oss.
Kl 01 somnade hon efter ha sparkats, vänt och vridit och gråtit i vår säng.
Man blir tokig till slut.

Bara jag får sova ett par timmar själv i min säng varje natt är jag nöjd =)







Kommentarer
Postat av: Evelina

Mmm...kladdkaka är såå gott!!

tack för tipset!

vi har hyrt ett radhus på bäckabrinken i några månader men nu har vi köpt ett hus i gryet så vi flyttar i helgen =) vart bor ni?

2009-05-06 @ 07:19:02
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: annica

haha jag tryckte i mig 3 glassar framför tvn igår kväll...tror du jag mådde bajs sen eller haha=)



typiskt mig o inte tänka=)

2009-05-06 @ 10:28:18
URL: http://annicaomoa.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tack =)

ja arvidsborg är där vid öppna förskolan va?

2009-05-06 @ 11:09:55
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Just nu är där en tävling där man kan vinna 3500:- i presentkort.



Bli medlem via den här länken och få 25 gratis poäng: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-06 @ 11:20:37
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Izza ♥

Hur sugen blev man inte på kladdkaka nu då? taskis där :P haha Allt bra med dig o familjen? Kram

2009-05-07 @ 11:49:56
URL: http://izzalundberg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jaaaaaaaaa Linda jag är jätte sugen på Ullared, vi åker någongång när skolorna har slutat för då kan jag ju när som helst.Lonkan har ju sommarlov hon också och Marita är kanske också ledig nån dag,så vi kan kanske åka alla fem.Det hade varit mysigt.

2009-05-07 @ 22:44:36
Postat av: Emma

hej



Känner igen det med sömnen.... Teo e likadan. Sov bra ett tag sedan samma, vaknar vid 22-23 och sover i våra sängar = sämre sömn men klart mysigt... Hoppas att det är bra med er annars. ha det!

2009-05-09 @ 18:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0