L E D I G

Röd dag, ledig med andra ord....nice !
Fint väder är det oxå.
Freddan är hemma från jobb, han är såååå sjuk.....suck vad han är gnällig :P

Vaknade INTE på bästa humör idag.... :S
Fredrik väckte mej 8:15
Jag var trött som ett as och förvånad över att Heily sov fortfarande....underbart
Men där kom han och väckte mej med att tala om att han fått en tid på jourläkarcentralen i LUND 8:45.

Irriterad som jag vet inte vad fick vi väcka Heily och sätta oss i bilen och köra in till Lund, hann i tid...sen fick jag & Heily sitta ibilen och vänta i EN TIMME....

Vet egentligen inte varför jag va så irriterad, lite smått kom väl in i bilden att gubben inte har körkort så han kunde ta sej in själv... :P


Men nu är jag glad igen =)



Jätte härligt väder, ska passa på och tvätta och hänga ut tvätten idag.
Gå en LÅNG powerwalk, har fuskat senaste dagarna och bara tagit små korta på 20-30min...
Så idag får de bli Furulund rundan =)






I måndags var jag på TRE butiken i Lund och förlängde mitt abonnemang...
Nya LG mobilen med Touch skräm blev det..
NU har jag väl blivit mer vän med den....första dagen ville jag mest lämna tillbaka den =)






Hej svejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0