Livsnjutare





När man ska försöka kamma Chilly så vill han ligga på rygg och man ska bara kamma magen....
Chil-Chilly =)

Igår var jag Fredrik & Heily på IKEA & Entre....hittade faktiskt lite tröjor på Gina....nice.

På kvällen bar de av till Svedala.
Tjejkväll hemma hos Susanne, men som Becci skrev så blev det som vanligt att vi från Lantan satt på vårt egna hörn och roade oss.
Inte av nån speciell anledning mer än att vi är tajta =)

Mirella hade trevligt...hon blev lite på pikalurven så jag skjutsade hem Finnen till Skurup.
Där berättade hon om bla penis ringa :P
Hahaha mina vänner är underbara det finns nog inte nånting som vi inte kan berätta för varann =)


Körde till Harrie där Fredrik & Heily hade haft myskväll.



Idag ringde världens bästa mamma vid10 tiden. Hon bjöd mej på en klippning på Scult
Tack mamma, Love U.
Fick även två tröjor av henne från Gina.
Jag är bortskämd fortfarande som Fredrik sa.

Min familj är bara världens bästa !


Sen idag har Fredrik & pappa testat nya båten.
Så snart får det bli en rejäl fiske tur eller nåt ;-)


Ikväll blev det middag som vanligt i Harrie...inget nytt eller ovanligt....just an ordinary weekend :P




Imorron är det jobb 10-16, sen är jag & Heily lediga tisdag & onsdag *mys*
På torsdag är det förskolans dag så då ska hela dagiset gå ner till kyrkoparken utklädda till indiander.
Min söte fis ska gå utanför dagis, tror det är första gången....usch jag blir helt nervös, tänk om dom tappar bort henne =(


=)




Nu ska jag & Fredrik ha myyyys, vi ska sätta igång ett avsnitt av Criminal minds.
Fick låna första säsongen av Mirella igår...





Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0