M A L M Ö

Idag har jag varit i Malmö med mina väninnor =)
Det är det nya....vi är för bra vänner för att säga kompisar, vänner låter för ungt.
Så hädanefter är det, har varit och fikat med några väninnor.
Becci...me love you ! <3

Den damen är bland det roligaste jag vet....middag heter dessutom sittning :P

Jag & Heily tog tåget från Kävlinge vid 11.
Mötte upp, Becci Mirella Murre & Susanne.
Susanne var med bara en sväng innan jobb, men med dom andra blev det en massa timmar med snack, shopping och skratt.

 L O V E L Y


Jag är så glad att jag har riktiga vänner i mitt liv.
Läste nånstans om någon som önskade att dom hade vänner som Sex and the city tjejerna, kan inte säga annat än att det är en härlig känsla...för det är precis vad jag har <3



Jag skulle inte shoppa men de blev så ändå....suck på mej själv =)

Leggings, 3 linnen och jeans shorts.
Så nu är jag redo för  Defqon

Kan inte fatta att om 3 veckor är vi nere i Holland och om bara några timmar vankas 12 timmars non stop partajjande....
Åhh vad kul det ska bli !

Dock fick jag en släng ångest över de hela nu för en stund sen.
Låg och mös med Heily i hennes säng.
Kom på att jag ska åka ifrån den lillfisen i 3 dagar...usch jag får ont i magen =(




Såhär glad var Heily idag i väntan på tåget.
Hon gillar verkligen att åka tåg den skit ungen =)
Ska lämna biljetten och allt, hon kan de där nu :P


Hon har varit jätte duktig hela dagen, inget kul för en tvååring att gå i affären och sitta på fik men det gick kanon.
Hon gillar ju speciellt tant-Becci

Enda var att hon fick en skrik attack när jag provade kläder och Murre & Mirella stod med henne.
Hon slumrade i vagnen och vaknade och insåg att jag inte var där.
PANIK över hela affären...mamma grisen.




En morgon innan dagis när jag skulle ta lite solkräm på prinsessan =)
Trött och gooo



Min sjuka och hängiga man får oxå vara med på ett hörn...!
Han e lite små krasslig för tillfället och det är VÄLDIGT synd om honom just nu ! =)


Dessutom fyller hjärtevännen år imorron...
GRATTIS BABY !
Me love you long time :P





Kommentarer
Postat av: Familjen

Grattis Fredrik önskar familjen i Norrby

2009-05-22 @ 22:56:03
Postat av: Beccis

Grattis Freddan :D

tack för roliga inlägget de behöver man alltid..speciellt de där om sittning :D

du e bäst babe...super bäst <3

2009-05-23 @ 15:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0