Malmöööö

Idag var det Malmö hela dagen lång...
Hämtade Marita vid 12 tiden och har varit iväg tills nu för nån timme sen bara.
Blev först och hälsa på på pappis jobb, sen till Triangeln.
Min mobil åkte i golvet igår och gick verkligen mitt itu =/
Misstänkte att det inte skulle gå på garantin så han sa att det bästa var om jag kom tillbaka efter den 18maj då kunde jag förlänga min bindningstid och få en helt ny telefon.
Med mitt abonnemang fanns det tydligen en hel drös telefoner och välja bland =)

Har ju inte haft min mobil så länge, max ett halvår, men de e alltid kulmed en ny :P


Marita skulle fylla på sina naglar, så jag passade på att göra ett nytt set !
Fixade dom mycket innan, men nu var det längesen....=)

Mysigt iaf med en heldag, tack syster yster <3

Imorron är det jobb 11:30-19....sen är det helg....
Shiiit vad veckorna rusar iväg....=S


Nu ska lilloppan snart sova, ligger bredvid mej nu med välling och napp i högsta hugg.


God kväll...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0