Onsdag heter egentligen inte onsdag längre.

Utan det heter Grey´s dag Nu är jag ikapp avsnitten igen.
Laddade ju ner en del avsnitt men nu har jag slutat med....good for mee :P
Så det som visas ikväll har jag aldrig sett.
Dock har Becci avslöjat liiite som sett ett par avsnitt längre...*hihi*


Att man kan gilla serier så mycket, usch vilken tönt man är.

Mirella låade ju ut första säsongen av Criminal minds till mej, jag & Freddan såg 2 avsnitt häromdagen
O fler blir de så snart de finns tid...verkar va grymt bra och speciellt nåt i Fredriks smak....=)




Idag insåg jag hur stor min lilla tjej verkligen är.
Hon gick runt här hemma och pulade.
Hör hon tar sin lilla pall hon har i badrummet, går ut i köket och hämtar sin dricka.
Tar med saker och sen går hon in i badrummet igen och stänger dörren.
När jag kommer in efter henne står hon på sin pall och har kranen igång med sina gympaskor i handen.
Tvätta skoooor mamma =)

Jädra unge :P
Såg hemskt gulligt ut iof, hon är rätt pedant den damen, hon har tjatat i flera dagar när hon ser ett par skor att dom är smutsiga och idag tog hon väl tillfället i akt och skulle tvätta dom :-D





Idag har varit en sjukt lugn dag, har haft mega huvudvärk större delen av dagen, har iaf varit ute på lekplatsen en runda !
Blev kaffe med Annica, vi har samma smak men på nåt sätt blir hennes kaffe så sjukt mycket godare, och såklart ännu godare med sjukt snygga plastmuggar för 5:-/st från ULLARED :p

Jag vill åka dit NU =)


Sitter just nu i badrummet där uppe med datan i knäet...töntvarning.
Men Heily badar och när hon bestämmer är badningen i minst en timme så det är ju lika bra att förbereda sej :P
Blir tyvärr inget Trelleborg för mej på lördag, ska lata mej & mysa hela helgen känner jag =)
Nästa helg fyller Fredrik år, så om det är fint väder åker vi ev iväg till Farhult, själv är jag ju ledig torsdag-måndag nästa vecka...woohoo de ser man fram emot =)

Iof är de rätt tråkigt, Fredrik har redan fått sina presenter från mej, först & främst är jag sjuuukt dålig på att hålla hemligheter och det inkluderar även födelsedags presenter :P
Hade beställt ett Ed Hardy linnet på nätet åt honom och när de kom ville han testa de så det är ju ingen hemlighet direkt:P

Dock ringde pappa idag ang en present från honom som jag vet Fredrik kommer bli glad över.
O det ska jag vara tyst om =)

Nu ville loppan komma upp.
-Fäääädig mamma :P


Kram & puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0