Utmanad av Sara

1. Hur gammal är du om fem år? 29
2. Vem var den sista du träffade? Heily annars Annica
3. Hur lång är du? 166 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? The reader
5. Vem ringde du sist? Fredrik
6. Ditt senaste sms och till vem? Mirella
7. Vad är helgens planer? Slappa tror jag =)
8. Föredrar du ringa eller skicka sms? Både och, beror på till vem.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta, still going strong <3
10. När såg du senast din mamma? I tisdag <3
11. Vilken ögonfärg har du? Blå fast alla tror brun :P
12. När vaknade du idag? 07:00
13. Har du någongång hittat en katt? Ja
14. Vilken är din favoritplats? Finns många, stugan, Österrike mm
15. Vilken plats föredrar du minst? sjukhus kanske ?
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Antagligen kvar i Kävlinge =)
17. Vad skrämmde dig som barn? Spöken och sånt shit=)
18. Vem fick dig att skratta senast? Heily och min chef
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jaaa
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Helst bara i t-shirt och hotpans....jag AVSKYR att sova naken=)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5st med Fredrik vi har vars två sen en emellan oss som är redo tills Heily kommer in=)
23. Hur många landskap har du bott i? 1 bara = SKÅNE =)
24. Har du någon gång spytt på någon? Tyvärr har jag nog de ja ;P
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor & strumpor
26. Är du social? Ja!!
27. Vilken är din favoritglass? Glassbåt eller nån isglass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Rest, shoppat
29. Tycker du om kina mat? LOVE IT
30. Tycker du om kaffe? Ja, fast dircker enbart på jobb
31. Vad dricker du till frukost? Te eller juice
32. Sover du på någon särskilld sida? Höger sidan
33. Kan du spela poker? Nej inte direkt
34. Tycker du om att mysa? Alltid <3
35. Är du en beroendemännsiska? Av vissa saker ja =)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Inte vad jag kan komma på
37. Vill du ha barn? Har ju redan ett, men vill gärna ha ett eller två till såsmåningom.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska & spanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och resor kanske
42. Äger du dyra smycken? De gör jag väl=)
43. Har du någongång testat narkotika? ???
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En bulle
45. Vem är den roligaste människa du känner? Finns så många, Fredrik, Becci, Heily, min pappa =)
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett på mitt knä efter att jag fick en påle där på en gång för tusen år sen=)
47. Vad har du för ringsignal? Har en gammal mobil i väntan på den nya nu så jag tror de e nån Sony ericsson signal bara
48. Har du kvar något klädesplagg från du var liten? Mamma har
49. Flirtar du mycket? Nej, har ju Fredrik <3
50. Vart togs din profilbild?  På fest I think ?
51. Kan du byta olja på bilen? Japp, man fick vän MVG i teknik inom gårdsmekanik...bonde varning på mej :-D
52. Har du fått fortkörningsböter? USCH JAAA 1500:- plus 2800:- =(
53. Vilken var den senaste bok du läste? Sista boken av följesedeln på Gömda
54. Läser du dagstidningen? Ja när jag jobbar.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men har gjort på Se&Hör
56. Dansar du i bilen? Diggar möjligtvis. =)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Nåt jobb shit tror jag.
59. När var du i kyrkan senast? Tror de va på Heily dop....1 december 2007. Inte särskilt kyrklig direkt :-D



UTMANAD BECCI & ANNICA....DE ENDA JAG KAN KOMMA PÅ SOM INTE BLIVIT UTMANNADE ? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0