Äntligen helg....

Eller äntligen & äntligen...denna veckan har sprungit på rätt bra ändå...känns bara som jag inte varit hemma alls denna veckan.
Har varit jobb, julbord med jobb en kväll och igår var jag & Becci på bio efter jag slutat.

ÄNTLIGEN såg vi NEW MOON. Sååå bra den var ! Så bra att jag till & med ska se den igen på söndag med Veronica & Fredrik =)



Det var längesen, om nånsin jag varit så "besatt" av en film.
Som Becci sa, man måste bara få ha lite sånt här annars hade livet varit så tråkigt om man inte fick tro lite att det finns vampyrer & varulvar :P





After movie har kommit nu för Qlimax =)
http://events.q-dance.nl/2009-11_21-november_qlimax/video/

Som man vill tillbaka =)


Jag tror fasiken jag behöver lite sådana saker inplanerade lite då & då i min framtid.
Behöver ha saker att se fram emot annars blir jag helt tjinkig på vardagen :P

Eftersom jag i princip ALDRIG är ute hemma ser jag inget problem med att åka iväg med ett par-3 månaders mellanrum till Holland....
*Love it*



Nästa fest blir förhoppningsvis i febuari....;-)
Hardbass som oxå hålls i Gelredom Arena i Arnhem.

Mirella har fixat ledigt & jag har gjort schema till och med till febuari så jag är ledig då, passande ;-)

Får väl se om jag kan flörta in mej ännu en gång till mina kära föräldrar om Heily får komma med övernattningsväskan ;-)


Nu när vi kom hem från Qlimax sa hon:
-Heily osså flyga flygplan, Heily osså dansa :-)

Min sötfis !!!

Hon har blivit som sina föräldrar ;-)




Vore kul om vi blir ett stort gäng....
Becci & Jim är fortfarande på "övertalnings-biten" eller Becci är så gott som med om Jim vill med.
Hon har inte så mycket att säga till om eftersom en viss Madame fyller 25 veckan innan.
Kan det bli ett bättre firande ? ;-)


Usch 25...nu fick jag ångest...
Där med ska jag bära upp barn & man på ovanvåningen och sova...


Trevlig Helg


Kommentarer
Postat av: Mirella

hej gumman!! lätt att vi måste åka på hardbass.. e sugen.. introt e ju skit bra=) verkar vara mer show i det hela.. plus jag behöver få dansa loss i mellan åt hehe.. puss

2009-11-28 @ 04:39:28
Postat av: Linda

Jaaa Mirella 2 månader till är lagom ;-) Ja det verkar vara grymt bra....vi har DVDn från förra året...enda som är trist tycker jag är att det inte är nån hardcore alls=/ Men men :P

2009-11-28 @ 11:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0