HARDBASS =)

Nu vart det bokat....änsålänge bara till mej & Fredrik men Mirella & Gustaf kommer på sen ;-)
Det ska bli sjukt kul...härligt att ha nåt uppbokat igen ;-) Har kollat runt på lite hotell...får se vad vi hittar !
Men iväg kommer vi iaf på ett eller annat sätt :P





Idag sov vi länge...så skönt ;-)
Sen åkte Freddan iväg direkt och skulle ta svini-sprutan med Pappa & Lonkan.
Sen skulle dom hem till Mita & Daniel och hjälpa dom med en grej.

Under tiden passade jag & Heily på och ha julstädning och sätta upp ljusstakar..
Någon jätte bra hjälpreda hade jag väl inte :P
Hon hade sönder en del och tjatade i sönder mina öron om vad allting var och vart det skulle vara och hur jag gjorde och varför...
Men så mysigt & underbart =)



Nu sitter vi i Harrie & har ätit middag här med mamma & pappa & Bosse.
Dom hade hyrt film, en 3D.
Måste varit en sjuk syn när hela familjen satt med fula 3D brillor på sej hemma i TV soffan :P
Jag somnade dock ;-)

Nu är det Yes man som rullar.




Imorron ska jag Freddan & Lonkan se New Moon IGEN för min del.

Shiiit vad bra den är.
Jag ÄLSKAR den... !
Hela Twilight sagan är bland de bästa jag läst & sett....




Hej svejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0