Lussebullebak



Vi har gått loss och bakat massa lussebullar idag...mysigt =)
Först var vi och hälsade på Oma & Opa sen hem & gjorde lussebullar & hemmagjord pizza...
Mysiga dagar =)

Jag Fredrik & Lonkan skulle egentligen på bio idag men Lonkan blev dålig av svini sprutan igår så det får bli en annan dag.
Snacka om att hon måste vara dålig om hon säger nej till New Moon =)

Har laddat ner soundtracket nu.
Inte alls min musiksmak även fast jag tycker de e bra när jag ser filmen, men att lyssna på såhär, njaaa.

Bättre med förra årets Hardbass DVD som jag & Freddan ska kolla på sen ;-)

Kommer tjata om denna festen tills jag varit där.
Helt sjukt vad man kan längta !!
Har till & med börjat kolla på outfit ;-)



Imorron är jag & Heily lediga....såå skönt ! =)

Fredrik jobbar kväll nästa vecka så han är hemma till 15 imorron typ.
Men vid 14 ska jag umgås med Lisa & Izabell lite, var längesen !



Godkväll


Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton+gravid] - Tävling Väggdekor

Oj vad stor din tjej blivit!

2009-12-03 @ 20:41:57
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja känns roligt, längtar tillsnär det blir.

Okej, ja endel säger att dom fäller mkt, och andra säger att dom inte fäller alls, kanske är olika.

Kram

2009-12-06 @ 22:10:31
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej,jättebra att få höra av dom som har.

Det var nämligen hon som vi eventuellt ska köpa hunden av som sa att hennes inte fällde.

Men hunden är 75% chiuahua och 25% papillon.

Hon ska para sin tik med en renrasig chiuahua.



Hur är det annars?

Kram

2009-12-06 @ 22:41:41
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-12-06 @ 22:58:29
Postat av: Emma

Ja vi vill inte skaffa en hund och sen göra oss av med den, sälja den eller så.

Dels för hundens bästa såklart.



Jo med oss är det också bra, skolan och allt rullar på, ser fram emot lite lov snart:)

2009-12-06 @ 23:23:31
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: annica

sötaste du...jag blev ju alldeles gråtig när jag läste ditt o heilys sms...stod i köket o börja lipa o stefan trodde jag blivit helt störd hihi!

2009-12-09 @ 22:23:34
Postat av: Moster Mita

Guuuuuuud vad tråkig du har blivit... Jag har ju inget o läsa på kvällarna... ;-)

2009-12-15 @ 11:23:37
Postat av: Lotti

Hej!

Visste inte att du var här inne än :D

Grattis på födelsedagen! :-)

2010-01-28 @ 14:44:36
URL: http://www.yoohh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0