QLIMAX



Nu är man hemma igen efter en lång weekend i Holland.

Som var såå grymt lyckad...


Är sååå glad att jag har världens bästa Fredrik.
Vi hade galet kul han & jag på egen hand....






Idag skulle jag jobbat, men Heily har fått några konstiga utslag på benen som hon kliat sej på hela natten.
Men som tur är är det bättre nu.
Var lite orolig att det skulle vara nåt som smittar...

Hur som är det mysigt att ha en hemma dag med lilloppan.


Ikväll ska jag & Fredrik till Lundia och äta med mitt jobb.


O imorron hoppas jag att det kan bli bio med Becci.
NEW MOON ! =)


Sen är fasen denna veckan över...:-S

En vecka sen Qlimax =(

Går sjukt snabbt...första advent på söndag.
Blir nog bra !






Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Usch hoppas hon piggnar på sig :)

Hade ni planer på att åka på hardbass?

Vi har tänkte lite och är sjukt sugen båda två :)

2009-11-25 @ 19:09:02
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0