1 oktober.

Galet !
Nu är det höst ! Iof gillar jag de ;-)
Igår var det mys och lägga sig i sängen och se Grey´s anatomy som by the way är tidernas bästa serie....love it :-)

Men när man låg där i sängen och det blåste och regnade utanför fönstret....det är höstmysigt :-)


Idag är jag ledig från jobb pga dagis är stängt....imorron måste jag jobba så då ska pappa & Heily ha morfar-Heily-dag :-)

Tanken idag är att vi skulle till Helsingborg till Karolina & Viggo men jag vet inte riktigt.
Hade inte tid och vara på msn igår kväll så vi kunde inte bestämma nåt helt och hållet.
O u är såklart hon inte på msn och jag har tydligen fel mobilummer...igen....

Nåja ja & Heily hittar nog på nåt kul :-)


Mysigt och vara ledig iaf :P






Nu när det är höst har man inte så mycket & se fram emot mer än julen känns det som.
Tur vi har Qlimax om 7 veckor.
När vi kommer hem därifrån är det nästan dax att sätta upp alla ljusstakar mm
*längtar*




Nej nu ska jag göra mej klar så man är redo.

Min söta gubbe ringde innan och undrade om inte jag & Heily kunde komma och luncha med honom kl 12 om vi ändå skulle till Helsingborg.
Ibland är det det lilla :-)


Ikväll hoppas jag kunna komma iväg & träna....sen är det Idol igen....vilken mys vecka framför TVn detta blivit :P



Have a nice day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0