Bil besiktning.

Lediga dag idag, underbart !
Min dotter är ju en riktig sjusovare som sagt ;-)
Inte särskilt konstigt när hon mer än gärna är uppe sent om kvällarna och då menar jag sent :-)
Imorse låg vi i sängen ända till 9:45 ;-)
Sen fick vi bråttom.
Skulle åka till Lund strax innan 11.

Besikta bilen idag....gick kanon !



Efteråt körde vi Lonkan till skolan i Åkarp.
Sen vidare till Helsingborg.
Snackade med Becci på vägen, välbehövligt samtal.
Kär & galen som hon nu är.
Helt perfekt !

Hon har verkligen inte kunnat träffa en bättre karl.
En av Fredriks absolut närmsta vänner.
Han gillar hardstyle parties :P
Han åker med på våra fester till Holland / Tyskland :P
O han kommer jättebra överrens med Mirella & Gustaf.
Snacka om en bra par trio det här blev nu :P






Just de....Helsingoborg.
Hämtade upp Fredrik på Stattena.
Åkte till Väla & lunchade.
Gick en sväng där.
Lämnade Fredrik på jobb kl 16.

Denna veckan jobbar han 16-01.
Inte alls särskilt kul.
Jag känner mej ensam som fan !






När vi kom hem kom pappa hit och fixade kopplingar och grejer på vår nya torktumlare.
Tack !
Så grymt skönt och ha torktumlare igen.
Har hunnit med ett par maskiner nu ikväll :-)

Städade hela huset sen...välbehövligt !




Nu sover Heily i sin säng där uppe och jag funderar på att kasta mej i säng själv & läsa min nya bok.
Skadad.




Nej Becci jag har valt att inte läsa klart New moon innan jag ser filmen.
Vill inte bli besviken ;-)


Imorron jobbar jag 10-14 bara...som vanligt på tisdagar.
Hinner träffa Freddan en snabbis innan han måste åka till jobb vid 15.




Hoppas på att min jacka kommer iveckan.
Eller jag väntar på två st.
Men en från Ellos som jag beställde för nån månads sen borde komma nu i veckan.
Det börjar bli kallt som fasen så den behövs !





GOD NATT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0