En liten påminnelse från en UNDERBAR kväll




Hade kommit upp en ny bild ikväll från en festfotograf från Sverige.
Tror klockan börjar närma sej 04 vid den tiden.
Men vi ser inte JÄTTE slitna ut....förutom Jim då :P


Gud jag längtar tillbaka och förlåt om jag är tjatig men jag LÄNGTAR såååå mycket till
QLIMAX !!!!!!



Är sjukt glad att vi har Mirella & Gustaf som vi kommer så bra överrens med och delar samma intresse med.
Helt perfekt.
Sen att vi har så galet kul ihop är bara bonus.
Vet inte hur mycket vi skrattar när vi umgås eller är iväg.
Nu på Q-base var även Jim med i resesällskapet.
Vilket bara bidrog till ännu mera kommentarer och skratt.

Längtar tills vi sitter på planet ner till Weeze igen.
Känner jag oss rätt så har vi skrattat oss igenom bilresan till Växjö och genom passkontrollen....

Precis som det ska vara <3




GODNATT


Kommentarer
Postat av: Bobz

Jag var där ! :D FETASTE EVENTET !! såg även er ;)

2009-10-26 @ 20:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0