Hemma, ledig, sjuk.

Skulle varit ledig imorron men jag bytte så jag e hemma idag och jobbar imorron.
Känner mej inte direkt så tok förkyld nu som jag gjorde igår.
Otrovin menthol- måste varit en klok människa som uppfann de....

Slappade hela dagen igår, eller blev liiite övertalad av Annica & följa med henne & Pia (båda grannarna:P) på et barnklädes-party i en butik i Eslöv.
Sagt & gjort hängde med.
Jag som inte skulle med hittade mest, suck blir så trött på mej själv=)

Heily fick två tröjor, en liten kofta och ett par baggy jeans.
Jag brukar definitivt inte vara snål när det kommer till saker till Heily.
Men den butiken var inte billig direkt.
Super söta kläder absolut.
Vi hade 10% på allt i buktiken.
Eftersom Heily har termobyxor och jacka tänkte jag att en extra overall kunde vara rätt smart.
Den finaste & billigaste jag hittade kostade 1295:-.
Bra möjligtvis, men för en extra overall...njäää.

Trevligt hade vi iaf.


Kollade på film när jag kom hem, I taket lyser stjärnorna.
Som jag grät....!
Usch och förlora sin mamma, eller ja nån i sin familj.
Jag hade gått under.


Nu har jag bokat tid för besiktning på min bil.
19 oktober =)
Får hoppas jag minns rätt att jag är ledig då !


Jag ska INTE ha bil när de gäller sånt.
Mamma fick påminna mej om att man faktiskt får körförbud om man inte besiktar bilen.
Självklart e jag inte helt bakom flötet....men sånt kan jag bara inte lägga på minnet.
Det kommer in & försvinner sen tänker jag inte tanken mer.


Men nu är de bokat, gäller bara att komma ihåg tiden :P



Så inte pappa blir arg ;-)


Han var INTE jätteglad på mej och inte heller gubbarna i Lödde när jag hade min Hyndai.
Jag glömde nog tiden säkert 3-4 ggr.
Till sist vågade jag inte åka dit så Marita fick göra de åt mej ;-)



Dettutom va gubben jävligt otrevlig där med.




Nej nu ska jag sätta igång en till film.
Får passa på nu medans de e tyst & lugnt här.
Heily är på dagis i några timmar.
Hon ville först att morfar skulle passa henne & dom skulle tydligen se Simpson då :P
Vet inte riktigt vad min pappa lär sitt barnbar men Heily uppskattar de iaf :-)

Sen rullade hon på golvet så hon bet sej i läppen och började blöda.
Då skulle jag pussa och blåsa sa hon med yklig röst.
När jag gjorde de skriker hon till mej och rynkar ihop hela ansiktet.
-Neeej mamma inte pussa...OOONT.


Hon har så mycket skit för sej de barnet :-)








Kommentarer
Postat av: Mormor

Mormors hjärtegull

2009-10-07 @ 23:02:26
Postat av: annica

eller hur...galet egentligen=)

vem kunde tro på högstadiet att vi skulle bo grannar o ha barn samtidigt=) sjuuuukt ball egentligen=)



men som sagt...vi har ju fortfarande lika skoj!!!



2009-10-10 @ 22:57:32
URL: http://annicaomoa.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Skönt att veta att hon får komma hit i bland och får lite grundlig o förnuftig uppfostran såsom The Simpson och Family Guy. Vi får snart gå över till Monty Phyton såsom Life of Brian o Meningen med livet

2009-10-11 @ 21:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0