Jobbar



Sitter på jobb, ramlade in på en sida...
Hittade denna på mej & Fredrik från Q-base. =)
Mitt öga ser lite tilltryckt ut och Fredrik ser SKUM ut med sin lins och lite sådär små feminin :-D



Nästa vecka är det en månad kvar till Qlimax woo hoo =)

 

 

 

Slutar om 20min.
Fredrik & hundarna är här & väntar på mej...ska lämna tillbaka filmer och kanske hyra en ny ;-)


Kommer va ledig på fredag...då blir de Skattkammarön med Annica Frida & barnen...ska bli skönt.


Ihelgen hade övernattningsgäster från lördag-måndag.
Becci & Jim.
Eller Jibe som det numera kallas :-)


Hej svejs.

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Så otroligt härligt att träna, känns jätteskönt att jag kommit igång, ska träna ca 3-4 ggr vecka jag också, sen får vi se.

Freddie ska också börja träna snart :)

Kramar

2009-10-13 @ 19:09:13
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0