Onsdag

Sitter hemma i soffan & slappar, Heily sover och Fredrik jobbar.
Igår fick Fredrik sova hos Jim efter jobb pga vissa människor är så vansinnigt snåla eller bittra eller vad det nu handlar om.
But what comes around goes around you´ll see :-)

Sitter & kollar på Fråga Olle dokumentären
Guuud jag dör...vill krypa ner mellan soffdynorna i min ensamhet som jag skäms för vissa riktiga fjortisar.
Pratar öppet om hur dom säkert kommer ha klamydia & massa andra könssjukdomar när dom kommer hem efter en sommar i Sunny Beach / Bulgarien.

Låter nog som en tant nu, men guuud för de första hade jag dött av att ha de tankebanorna plus att tänk om mamma & pappa eller andra släkt & vänner ser programmet.
Guud....





Nåja nog predikat (den biten överlämnar jag till Becci hihi )



På tal om Becci. Fick ett MMS av henne idag på jobb.
Löd ungefär Vad gillar du den här outfiten.



Jag svarade med...
Märks det att du är min bästa vän Siss ? =)




Typiskt oss att ha likadana kläder, lika tankar & åsikter mm.
För några veckor sen när jag mötte upp henne i Malmö stod hon i en ny fin jacka...en likadan som jag beställt...dock hade vi valt olika färger den här gången :-)
Me det är härligt att ha en vän som hon.
Bästa vän !



Fredrik ville ha en bild på sin familj imorse....suddig blev den men jag tyckte de va sååå sött...Heily verkligen kramar och bara går in för de :-D


Söte fisen imorse...mamma körde ju kosta o matchande knästrumpor....hon skulle ha likadant :-)



Min fina fina älskling....mammas stolthet <3




Nu tänkte jag hoppa i säng...Hoppas att Fredrik kommer hem inatt.
Tråkigt och jag lägtar sååååå tills han har sitt körkort...snart så ;-)
Då är det slut på detta...om hmm inte har lust & skjutsa hem honom...som dessutom bor 5-10min bort från oss (!!) så är det kört då får han sova över hos någon arbetskamrat i Helsingborg.
Vilket inte är så kul för nån av oss.
Har man barn & familj vill man ju hem till dom, givetvis.
En dotter som rusade in idag genom dörren Hann inte ens ta av sej skor & jacka och bara kallade efter pappa.
Men ingen pappa =(
Så himla trist !

O det gör ont i mitt hjärta när hon frågar på morgonen om pappa jobbar.
Hon blir aldrig ledsen men hennes små funderande ögon och bara jaha....snyft min stora lilla älsklig !


Mamma berättade idag att hon ofta säger att hon ska åka hem till sin mamma & pappa.
Av någon anledning säger hon alltid mammas bil & mammas hus.
Pappa nanna i mammas säng ? :-D
Det är min tjej de :P


Imorse när hon pratade med Fredrik i telefon sa hon.
Hej då min pappa


Hon e så stor och klok....det bästa i världen ! <3


Nej nu boken sen sänge.

God natt



Kommentarer
Postat av: Nenne.!

åhh var har du köpt dina stövlar på bilden :)

2009-10-22 @ 17:08:57
URL: http://jennieklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0