Oväder

Gårdagen blev en mycket trevlig kväll.
Mamma Heily & Lonkan skjutsade in mej till Malmö vid 19 tiden.
Mötte upp Becci på vår restaurang åt planka som vanligt... :-)
Ho övar på mej innan hon ska ge sig ut i dejting världen igen...och hon sköter sej väldigt bra :P


Traskade sen vidare till Lilla Torg, samma pub, samma bord. Hon & jag är inte mycket för ombyten :-)
Blev först en strawberry givetvis och sen en Mojito.....fyy vad gott.


Sen fick vi oss ett ryck och tog en taxi till Amiralen in på Tattomässan mötte upp Fredrik & Jim.
Vilken tur att vi gjorde det kan jag ju tala om *hihi*

Hade jätte trevligt och jag & Fredrik åkte hem mot Kävlinge vid 01:30 tiden.
Nöjda efter vår lilla utekväll.







Men fy vad sugen man blir på att både pierca sej och tatta sej igen :P
Jag har mina små planer ;-)
Är sugen på att göra en i nacken....högt upp så det enbart syns när man har håret uppsatt.
Sen vill jag ha en stav igenom hela örat :-)
Vet inte vad just den grejen heter men coolt är det och jag har velat ha de länge.
Som Becci sa så bor det nog allt en liten rockare i mig nånstans :-)








Idag sov jag & Fredrik länge åt frukost och kollade på Idol.
Sen blev det en timme på gymmet, men satan vad tungt det var idag.
Men som vanligt är man nöjd och belåten efter man varit där.

Funderar på att baka en sats kanelbullar...Kanelbullensdag idag ju :-)
Inte för det går direkt hand i hand med min timme på gymmet men vad fasen :-)





Sen blir de söndags middag i Harrie....

Hej svejs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0