Sjuk

Mår aningen tråkigt just nu.

Åkte till jobb kl 10. Stannade en timme sen åkte jag hem igen...kände mej minst sagt bra.

Febrig och så jäkla förkyld....blir nog så att jag bytar morgondagen...ska egentligen jobba imorron men ledig torsdag så jag tror jag kör tvärtom och vilar upp mej så förlorar jag inga pengar ;-)

Ska även jobba till 15 eller 16 på lördag sen på kvällen är det lite mys här hemma...Jag Fredrik Becci & Jim...ska bli trevligt och chilla lite.

 

På vägen hem från jobb gick jag inom Hemmakväll butiken och hyrde filmer...kunde inte bestämma mej så det blev 5 filmer i en vecka...typiskt mej =)

Ska hämta Heily på dagis kl 15...tänkte jag får pallra mej ner till dansen kl 17...Var inte där förra veckan plus att Heily tycker de e skitkul.

Lämnar nog Heily några timmar på dagis imorron så jag kan vila lite....imorse när jag skulle lämna henne sa hon.

Dagis mamma ?

När jag svarade ja...hoppade hon och sa Jippie....Jippie mamma =)

Söte grisen....kul när det är på de hållet...värre när hon kramas och vägrar släppa och tårarna sprutar...så olika de där....vissa dagar hinner hon knappt säga hejdå innan hon är inne och leker medans andra gråter hon förtvivlat och skriker mamma så jag hör det långt ut sen på gården =(

 

 

Usch nej nu ska jag lägga mej i soffan en timme innan det blir och hämta loppan.....fyy förkylning är verkligen skit...kroppen känns död och den här kli-hostan gör man galen....

Svininfluensan maybe ? :-)

 

 

Hej hej


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du blir piggare, här hemma har vi varit sjuka sen vi kom hem från Tyskland i princip, usch fy fasen.

Kram på de

2009-10-06 @ 20:55:51
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0