Torsdag

Snart helg...jag trodde jag skulle ha helg från & med nu.
Skulle egentligen varit ledig imorron & inte jobbat förrän på tisdag.
Men som vanligt kan jag inte säga nej :-)
Så jag ska jobba 11-17 imorron.
Mest för vi har så mycket på jobb just nu och det inte är så lätt att vara ensam 10-19.
Självklart ställer jag upp....för mej är det en självklarhet att jag ställer upp och hjäper med saker.
Så får man desamma tillbaka en annan gång :-)


Hoppas på att jag kan tex sluta en timme tidigare när vi ska flyga till Weeze i november.
Slutar 19 den dagen och tänkte att alla kunde hämta upp mej i Lund då så kör vi direkt till Växjö.
Men enligt michelin.com tar resan mellan Lund-Växjö 2h 31min...kan de verkligen stämma?
Nåja, bäst att kanske satsa på att köra kl 18 istälet.
Vi flyger från Växjö 21:45 och landar på Weeze 23:25.
Woohoo :-)







Skulle egentligen till Skattkammarön med Annica Frida Nicole & barnen imorron men det fick jag ställa in...tyvärr.
Känns tråkigt att lämna Heily på dagis men hon lyxade till de idag så moster passade henne här hemma hela dagen.
Tack än en gång Lonkan <3








Längtar tills imorron kväll....
Toffel maybe,
men det är fredag kväll jag kommer vara hemma 17:30 Fredrik & Heily likaså.
Vi KAN laga mat tillsammans.
ÄTA tillsammans en fredag kväll och ha nån timme på oss innan Idol börjar osv.

Alla andra fredagar blir typ en macka i soffan till Idol eftersom både jag & Fredrik landar i dörren samma stund som de börjar.
Så imorron ska jag njuta och ha fredags mys med min familj.
*Längtar*


Fredagar är heligt för mej.
Har varit det ända sen jag var liten.
När vi bodde i Furulund åt vi ALLTID middag i vardagsrummet istället för köket.
Man åt lite finare mat och sen mös man i soffan framför Fångarna på fortet eller vad det nu var !
Iof sen kom jag upp i tonåren och var en monster liknande sak...
Men men jag har kommit över de nu iaf och det är huvudsaken ;-)


*förlåt*







Nu ska jag gå & sova......




Godnatt


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är förlåten för länge länge sen.( Kon du ihåg att det var alltid du o jag som höll i hop)hjärtat. Puss på dig / Mammis

2009-10-16 @ 14:43:05
Postat av: Pappsen

Må hända att ni VAR SÅÅÅÅ tillsammans och ``höll i hop!!!

(Eller hur Mita??)

Nåja det var då det och jag blir glad att du uppskattade vår ``Fredags mys´´ innan det ens var uppfunnet i någon reklam snutt.

2009-10-16 @ 22:37:02
Postat av: Bella

Ja den är jättefin. Fastnade direkt. Men det var av en ren slump som jag hittade den. Läste hon Foki´s blogg (första gången igår dessutom, ha ha) och hon gjorde reklam för en shop där hon säljer "sina" kläder, eller sitt mode. Och där hittade jag den. Sen var den inte så jättedyr heller tyckte jag! Ja, valet mellan beige el svart var svårt! Haha, hoppas det blir bra!



Läste att du skrev om fredagsmys med familjen, så hade vi det med med god mad framför teven, och nu när jag har flyttat "hem" igen så får man uppleva det igen :) Lite mys haha! Men visst minns man att dem var underbara, dels att man var ledig från skolan hela två dagar och att man fick god mat samt godis på kvällen framför teven :)

2009-10-17 @ 10:53:06
URL: http://izzalundberg.blogg.se/
Postat av: Bella

Aa, jag tog en beige. Men velade mellan svart el beige. Men den beiga var ju mycket sötare! :) Mamma tog en svart så kanske kan låna hennes :P ha ha. Nej, kanske inte till vardags så men när man går ut el ska på bio el liknande. Lite "fin"jacka hade jag nog tänkt mig. Hoppas bara den passar :P Lite smått osäkert när man beställer via nätet. Jo, man har väl hunnit landa lite nu efter all stress/kaos det var innan. Först nu kommer tröttheten.. Usch nä det var ingen rolig period alls men nu är den över!

Allt bra med dig och familjen?



Kramar

2009-10-17 @ 17:42:21
URL: http://izzalundberg.blogg.se/
Postat av: Bella

Jo jag hoppas också på en lägenhet snart! Ringer med till KKB ett par gånger i veckan och tjatar. Står nu som plats nr 4 i kön på Jakobsgatan och där har jag stått i snart 4 år! Fan inte klokt! Christian satte upp sig på en etta på korsbacka nu när vi separerade och han hamnade då på plats 121 i kön! Sjukt! Men hoppas hoppas att jag får en i januari-februari. Kan inte tänka mig nått annat område än det eftersom jag har hundarna och vill bo på markplan och inte i ett våningshus. Sen är där trädgård med så det är ju det perfekta! Men vi får hålla tummarna helt enkelt! :) Det finns alltid dem som har det värre, man får tänka så! Ni valde att stanna kvar på Arvidsborg? Kramis

2009-10-17 @ 22:23:52
URL: http://izzalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0