Borde det inte vara helg snart ?

Känns som denna veckan varit jättelångt...ändå startade den igår? =/


Idag har jag bara jobbat 10-14...har gjort så på tisdagarna nu framöver så jag kan hämta Heily på dagis lite tidigare plus att vi kan gå på dansen kl 17.
Dock får jag ju jobba till 18 & 19 de andra dagarna men det kan inte hjälpas.


Oftast när jag jobbar 10-19 går den dagen i ett...men när jag jobbar 10-14 känns de som evigheter och jag bara kollar på klockan.




Hämtade Heily på dagis strax innan 15...hon ville inte lämna mellanmålet utan skulle äta upp sin macka...haha...ovanligt faktiskt :-D


Såg väldigt kul ut för hon såg inte när jag kom in och hon satt och höll låda för hela avdelningen där inne.
De andra barnen var nya och det märktes...Heily var lite större och snackade på som fasen tills hon såg mej...aaa Hej mamma :P





Blev en promenad efteråt med hundarna och sen lite bus och lek med Annica Moa Diana & Mea....trevligt.






Sen vart de dags för dans.....Heily tycker det är super kul men det märks att hon kommit in i trots trots trots nu....
Blev sur och grinig om saker & ting inte går i hennes väg ;-)
Hade samtalet uppe innan med Annica & Diana innan....innan har även jag tyckt att trotsiga barn är bortskämda barn.
MEN när man står här själv med barn inser man ju att så är inte fallet.
Familjehuset anordnar olika små "kurser" kan man säga.
En som snart startar och är bara på nån timme heter.
Ungen är omöjlig (stämmer de?)
Vore kanske en ide :P:P:P:P

Inte för Heily är jobbig och jag klagar inte på nåt vis. Snarare vore det intressant och höra hur det är och varför.
Vad man ska göra för att inte tappa tålamodet mm.
Nu händer ju rätt lätt att man mutar och hotar.
Tex; Borstar du inte tänderna nu blir de ingen film....eller tar du inte på dej dom skorna kan vi inte gå ut mm.

Tydligen ska ju det vara det sämsta man kan göra men men....jag är inte en barnpedagog :-D








Min söta gosiga unge...
Som bara kan sitta i knät och mysa och i nästa sekund ge mamma en fet smäll på kinden.

Eller kasta sej på golvet om jag säger nej till napp mitt på dagen...

Oj oj vad livet är jobbigt och motigt när man är 2år.

När man får äpple istället för banan.
Eller se Emil istället för Saltkråkan :-D





Fick hem Defqon DVDn igår...aningen besviken faktiskt...Festen som var såååå grym i juni.
Men den blev jävligt långdragen på dvd....
Filmade på tok för mycket "skit" och enbart på Mainstage.
Fattades mer Hardcore :-)





Idag har jag & Fredrik varit och tränat.
Kom på varför jag alltid gått efter kl 21.
Var där 18:45 idag...och det var jag Fredrik & ca 12st andra...
Inge kul....

Men träna en timme gjorde vi sen hem & se Idol.
Det är nu det roliga börjar....slutaudition när dom är duktiga.
Gillar inte alls de där i början när dom bara gör bort sej och skämmer ut sej för all framtid.
Stackars människor.



Plus nästa vecka börjar Grey´s anatomy igen....LOVELY.




Nu ska jag hoppa i säng.
Har varit ruggigt trött sen jag klev upp imorse.....


Godnatt


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Åh! Men om d e ok så tar jag gärna den 4:e isf! :)

Du ska inte till Thrillogy eller Qountdown? Letar sällskap dit...

2009-09-23 @ 08:15:31
URL: http://www.metrobloggen.se/jennysen
Postat av: Jennysen

Åh vad snällt!!!

Ska ni ha VIP eller regular? Funderar på VIP nämligen... har du msn? Adda mig isf: [email protected]

2009-09-23 @ 08:43:20
URL: http://www.metrobloggen.se/jennysen
Postat av: Diana

Jag var på gymmet vid 21, då var där en gubbe och sen kom det två till. Jag har funderat på att kolla mitt på kvällen hur där ser ut, men det låter jobbigt med 12 pers..

2009-09-23 @ 12:13:57
URL: http://fantasio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0