Efterlyst

Sitter & kollar på Efterlyst. Jag brukar aldrig se de för jag blir uppriktigt sagt sket rädd.
Jag ville dock se de idag för dom skulle ta upp de här om värderånet som hände i Västberga/Stockholm imorse.
Jag är inte det minsta krininell men de rånet är fan coolt...säga vad man vill.
Men snacka om Prison Break drama...(har iaf aldrig sett ett avsnitt av Prison Break hehe)
Men det är som på film, sjukt välplanerat och skickligt. 
Dom har väl säkert lämnat landet redan med X antal svenska miljoner på fickan.


 Den försvunna/mördade tjejen Linda som nu "mannen" sitter häktad för misstänkt på mordet.
Plus en våldtäckt på en 15årig flicka.

Hemskt de där med Linda om nu sambon mördat henne, bröllop som var planerat UTAN att man beställt mat och så som han blev intervjuad...känns som det är med ganska stor risk han som gjort brottet.

Den 15åriga flickan är ju bara så sorgligt att man vill gråta.
Hela livet förändrat pga en äcklig snusk-gubbe/kille som inte får pippa på vanligt vis....suck.....
Kommer det nånsin ta slut ?

En fråga man kan ställa sej DOCK (utan att lägga skulden på någon annan än den perverse våldtäcksmannen) VAD gör en 15årig flicka ensam ute 23:30 på kvällen/natten ?

Jag kommer göra precis som mina föräldrar gjort...JAG KOMMER ALDRIG LÅTA MINA BARN GÅ ENSAMMA HEM på kvällarna....vare sej kl är 21 eller 02.
Den dagen mina barn är så stora och inte har sällskap med kompisgänget hem en sen kväll kommer jag SJÄLVKLART hämta.

Kan inte förstå föräldrar som går & lägger sej när barnen är ute eller inte tar sej tiden att åka & hämta dom.
Skulle aldrig förlåta mej själv om jag gjorde valet att inte hämta en sen kväll.....


Fruktansvärt.







Ett brotts-inlägg blev de här :P
Kände mej bara upprörd efter de här programmet ;-)




Idag har jag jobbat 11-18....var en mindre bra arbets dag.
Inget speciellt....bara att den var nog inte så särskilt bra för nån av oss på min arbetsplats :P




Nu ska jag se lite Grey´s anatomy sen ska jag nanna..
Hoppas på mer sömn.
Heily väckte mej 4:50....först sa hon att hon bajsat...vilket hon inte hade.
Gick ner & bytte blöja.
Eftersom hon inte har blöja på dagarna längre gillar hon inte alls att den blir våt på natten.
MEN hon var inte nöjd....ville ha välling...mmm fick gå ner & göra välling.
När jag lagt mej i sängen igen kommer hon in...
-Mamma bajsa...
Sen spenderade vi 30 min på toaletten och pratade om mag ont och nytvättade kläder och att man inte kan bada så tidigt på morgonen...

Haha....sötfisen :-)


Inside information :-)



Nej....godnatt....

Imorron har vi VIP kväll på jobb mellan 16-20.
Lite höstnyheter och bland annat visning av en kollektion av märket Bellinger....för någon som är intresserad ;-)

Så imorron blir lång arbetsdag....
Men sen är jag LEDIG fredag lördag söndag & måndag...woohoo.
Fredag blir det iaf Skattkammarön med Annica & companiii ;-)

GOD NATT :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0