Fredag

Imorse sov Heily i sin egen säng till kl 08...woohoo....Hon brukar oftast komma in mitt i natten och då får man trängas för hon har ben & armar överallt den skit ungen.


Kl 10 skulle jag vara hos tandläkaren....allting va bra...kanon....


Hem & hämta Heily sen åkte vi till Center syd och mötte upp Oma där.
Blev shopping, jag hittade ÄNTLIGEN en svart skinnjacka till bra pris....den är kanske inte precis exakt så som jag tänkt.
Men eftersom jag la rätt mycket pengar på min bruna skinnjacka för nåt år den får denna duga.
En sjal till och benvärmare som jag ska på Q-base...söta svarta med ett sött litet band upptill man kan knyta ;-)
Blev även träningsbyxor till Fredrik och en morgonrock till Heily =)




Nu är Fredrik uppe och tränar...jag ska gå efteråt.
Mamma skulle ha lite besök ikväll så det fick bli att jag & Fredrik får gå var för sig...
Själv tänkte jag ta de lite senare så riskerar jag kanske inte att ha massa folk omkring mej.
Fredrik kallar mej folkskygg ? Sällan :-)


Imorron ska vi fixa lite mer här hemma....blir inomhus pill.
Skulle egentligen fixat framsidan och lägga plattorna där.
Men det får nog vänta ett par helger tills vi har lite mer bärhjälp och smakråd.
Pappa är iväg denna helgen och nästa är vi iväg så vi får hoppas vädret är hysat okej helgen efter så de kan bli gjort då....







Kollade vädret i Weeze nästa helg....ser ut att vi får sol och 21 grader på Q-base....HELT OKEJ ;-)




Nu ska jag mysa med min lilla prinsessa....hon e nyduschade och har fått på sej nattlinne och morgon rock....sötfisen...





Trevlig helg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0