Glömde ju....

Glömde ju skriva innan i förra inlägget....att på tisdag kl 17:00 börjar jag & Heily på mamma-pappa-barn dans här i Kävlinge på...ll dance studio (tror de heter så*ler*)
Så imorron ska vi åka och handla lite gympa kläder till lillfis ;-)


Tror inte det ska vara några problem för min del att göra detta varje tisdag....chansar att jag aldrig behöver jobba till 19 på tisdagar....så det har jag anmält oss till....ska bli jättekul...
Mysigt med en sån liten mamma-Heily grej en timme varje vecka =)


Nu har jag precis varit och tränat....nu blir de soffan & film.
Wallander & Confessions of a shopaholic är alternativen.
Tror Fredrik röstar för det förstnämnda ;-)


Hej svejs



Kommentarer
Postat av: Diana

Det gick vi på innan! =)

2009-09-05 @ 00:03:40
URL: http://fantasio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0