Helgen slut...semestern slut....

Nu är semestern slut...känns väl sisådär....jag gillar iof rutin och en normal vardag....
Jag trivs med mitt jobb-dagis vardag....även fast gärna hade haft 2 veckors ledigt till... ;-)
Mysigt har vi haft det och hittat på massa roliga grejer och haft det jätte bra helt enkelt.

Finns inget bättre än umgås med min lilla familj <3

Igår var jag Fredrik & Heily på IKEA (igen !!! ) Köpte ett badrums skåp sist vi var där...men när vi kom fram och skulle plocka det så var det vi skulle ha slut och ivrig som jag är så tog vi det som var en size större som funkade utmärkt det med.
MEN när vi satte upp det fanns det absolut noll hyllplan i det....så vi fick åka dit igen och köpa lösa grejer.
Sjuuukt mycket folk där igår *suck*



Fick ett samtal på vägen hem av syster....
Mormor & morfar som var på väg till Tyskland hade krockat i Danmark så mamma & Lonkan fick köra dit och hämta dom på ett sjukhus i närheten av var det hände. =(
Som tur var är ingen av dom allvarligt skadad.
Morfar hände ingenting alls med, men mormor har väldigt ont i benet och foten och har lite märken i ansiktet.


USCH !!


Änglavakt hade dom vilket jag är väldigt tacksam över ! <3


Så jag Fredrik & Heily var där hemma och hälsade på idag.....
Efteråt var det middag i Harrie.....och nu sitter man hemma och försöker ställa om hjärnan för jobb och dagis och allt de där imorron....
Ska ändå bli rätt kul och komma tillbaka till vardagen igen.
Mjukstart är det iaf....jobbar måndag 10-17.
Ledig tisdag....då blir det fika med bästa väninnan, Becci.
Jobb onsdag & torsdag....

På torsdag ska jag lämna Heily hos Mita & Daniel...har redan ångest över de....fy...=(
På kvällen kommer Mirella Gustaf & Jim hit...lär alldeles säkert bli lite uppladdning inför vad som komma skall :-D
Fredag morgon går tåget från Lund 06:28 mot Göteborg...sen flyger vi från Göteborg till Weeze/Düsseldorf....
Och på lördag är det Q-BASE FROM DAYLIGHT INTO DARKNESS som gäller....
Fasen vad man längtat efter detta och nu är det bara några futtiga dagar kvar....
Yeah ! =)












De två sista bilderna är från när vi var på Defqon i juni....lär säkerligen bli lika grymt på Q-base...och nu är det ju en hel massa timmar mer när det är mörkt och man ser lasershowen mer...
Något som speciellt Gustaf & Fredrik längtar till :P

Jag & Mirella spar väl oss mer för en häftig lasershow på Qlimax i November ;-)




Nu ska jag se TV med Freddan sen sängen....



God natt



Kommentarer
Postat av: annica

jo men de såna...fast dom här va från lindex..skulle vilja ha ett par rosa o ett par svarta till moa...men rosa e ju dömt o misslyckas om man ska kunna va ute i dom hehe!! snart åker ju ni...va myyys=)

2009-09-07 @ 22:24:31
URL: http://annicaomoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0