Kallt

Nu kommer hösten, det märks...Kallt och folk har mer & mer på sej...
Idag hade jag skinnjacka och stövlar när jag gick till jobb.
Me like...
Älskar hösten och vintern...dock är det jobbigt att det är under så lång tid....
Sommaren börja börjat i april och våren i febuari...det hade varit lagom :-)


Känns helt deppigt och vara hemma igen....
Känns som Q-base var det sista man gör nu sen är det höst....

Varför ska allt som man tycker är så sjukt kul och längtar efter gå över så snabbt ??? =/





Planerar ju redan för nästa resa....
Dock har vi lagt en hel del pengar på festerna nu i somras så på ett sätt vill man hålla igen.
Men när man nyss varit iväg på ett event så går det inte.
MAN MÅSTE BOKA IN EN NY FEST OCH LÄNGTA TILL :p

Sen är Qlimax i november vilket inte är så jättelångt tills dess.
Funderar stark på att boka flyg redan nu...går knappast och få det billigare...
Hittade nu för mej & Fredrik 130:- tur & retur...
Ska vi checka in en väska vilket man antagligen behöver göra när man ska vara iväg fredag-måndag så kostade det 220:- extra...
MEN 350:- tur & retur för två personer MED alla flygskatter är löjligt billigt.

Har även kikat på lite olika boende....lutar nog åt att det man bokar får helt enkelt kosta runt 1800:-
Kanske inte heller så mycket med tanke på att det ingår frukost och är för 3 nätter.

Biljetterna till Qlimax släppts nästa helg.
Jag har precis fixat ett eget konto...så Freddan försöker boka 2 biljetter och jag 2.
Till mej Fredrik & Jim...sen den andra säljs nog lätt eller om någon av Fredriks kompisar vill ha en.






Idag vart det jobb 11-19.
Imorron är det 10-19.
Sen är det helg....jisses vad snabbt veckorna går nu.
Var ledig i måndags plus att jag fick vara hemma med Heily i onsdag så detta har inte varit mycket till arbetsvecka.

På lördag är det dop för Lea.
O mormor fyller år.
Blir födelsedags firande efter dopet.
Min lilla Oma som fortfarande ligger på sjukhuset stackarn.
Hoppas hon snart får komma hem !






Igår bokade vi in en rolig sak....mer om det tänker jag inte berätta ännu.
Men jag känner mej lättad och jag tror det kommer gå super bra.
Underlättar massa saker kommer det göra...
-hihihi-


Nej nu ska jag slänga mej i sängen och läsa lite av min Twilight bok.
Har helt kommit av mej i läsningen.
ÄLSKAR Twilight...är just nu när Bella skurit sej på presentpappret och Jasper attackerat henne :P:P:P:P





Godnatt








Helt crazy and I´m just in love with it <3













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0