Nu är jag JÄTTE glad :-D

Idag var det äntligen dax för Qlimax biljett släpp...
Såg INTE ljust ut ett tag. Sidan var trög redan kl 10 och biljetterna släpptes kl 13.
Kl 12 var det nästan omöjligt att komma in på sidan....stress !
Ville ju ha biljetter såååå gärna.
Efter att uppdaterat sidan en miljon gånger kom både jag Fredrik & Gustaf in vid 12:20 tiden.
Sen var det bara att klicka runt och hålla sidan igång för att inte bli utkastad vilket hände folk :-S


Jag kom direkt in medans Fredrik blev utkastad när biljetterna släpptes.

Men min betalningen gick inte igenom....kom så långt och när man ska trycka godkänd så funka de inte...SKIT.

Men sen fick Fredrik 2 VIP biljetter....
Sen fick Gustaf 2 VIP han med.

Då var det Jim kvar och en annan tjej som vi lovat fixa till.
Omöjligt att komma in på sidan...funkade inte alls.
Men efter mycket om och men kunde jag beställa men VIP funkade inte....så jag testade regular vilket gick direkt...
SKÖNT...men trist att inte alla fick VIP.
Samma sekund skriver Gustaf att han lyckats roffa åt sej 2 VIP biljetter till...
Wohooo =)

Så det slutade med 6 VIP biljetter, till mej Fredrik Mirella Gustaf Jim & Jenny.
Sen de två vanliga lär inte vara svårsålda.
Ska höra med nån på Fredriks jobb annars säljs dom på Tranceclubber eller nåt sen
:-D


Grymt skönt och galet roligt !!!!


Så nu blir de Holland 20-23 november....

Längtar redan !!! =)







Blev små stressad när vi satt och höll på me biljetterna som mest när Heily både skulle bajsa och gnäll och ville sitta i knät och allt på en & samma gång.
Fick muta me lite godis ;-)
Efter alla biljetter var fixade hittade jag henne såhär =)



Hon hade somnat gott på golvet till Grisen Wilburn :-D



Ikväll blir de hem till Mirella & Gustaf....fira våra biljetter ;-)
Bokar alldeles säkert boende nu oxå innan de tar slut eller höjs massa i pris.
Har hittat ett 4stjärnigt hotell 5-10min me taxi (tydligen) från festen.
Kostade knappt 1700 för ett dubbelrum fredag-måndag inkl frukost.

Tyckte jag var ett bra pris!




Nu blir de lite gröt för Heily innan vi ska åka....



Trevlig lördag












Kommentarer
Postat av: Mirella

Underbart=)

2009-09-27 @ 15:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0