Söndag

Igår spenderade vi kvällen i Skurup...kom hem runt 01 tiden....
Åt taco och snackade skit hela kvällen.






Blev såklart att vi bokde boende i Holland under vår lilla weekend där i November.20-23 november ska vi befinna oss i Arnhem-Holland.
Längtar sjukt mycket redan !
När vi kommer hem därifrån är det nästan första advent....vilket innebär att man ska börja sätta upp ljusstakar mm...mmm lovely....älskar den tiden på året !!! <3




Denna julen ska bli perfekt.




Hur som så blev det boende ca 9km från Gelredom Arena som Qlimax äger rum i.
Fredag-måndag 1700:- och då är det 4 stjärnigt och inkl frukost och där fanns gym och bastu spa liknande anläggning mm.
Riktigt kap :-)


Så jag & Mirella kommer alldeles säkert gymma med om jag känner oss själva rätt ;-)









Idag sov vi länge....helt underbart.


Heily somnade vid 23:30 tiden igår hos Mirella & Gustaf.....så hon var helt slut....
Vaknade iaf 10:15 alla tre i våran säng....mysigt.


Blev en väldigt sen frukost och sen mys i soffan framför veckans Idol avsnitt.
Fick oss ett ryck sen och åkte ut till Nova.

Varför åker vi alltid till olika köpcentrum när vi inte har nåt annat & göra?
Slutar bara med att man gör av med pengar :P




Fredrik den kräsne skiten hittade ingenting som vanligt....han e så kräsen och det enda som duger för honom är, Ed Hardy :-)
Visst det är snygga kläder men det blir liiiite överdrivet när hela outfiten består av ett och samma märken.
Men gubben är helt såld :-)




Själv köpte jag två toppar på HM.....och knästrumpor.
Becci jag öpte dom där randiga vi tittade på en gång på Indiska :-D
Massa olika färger och Freddan tyckte nog det var lite pippi långstrump stuk över de hela...
Själv tyckte jag dom var hur coola som helst....till en hel svart outfit så kryddar man de me massa färger på ett par randiga knästrumpor....coolt :-D

Åkte sen ut till Harrie där det vankades middag i vanlig ordning på helgerna :P

Denna söndag hade pappa testat en ny rätt....gordonbleu (stavning?) liknande grej med riktigt potatismos.
Skit gott ! :-D




Imorron är jag ledig, då blir de Malmö för att träffa Becci.
Hade nog dubbelbokat mej själv imorron :-S
Hatar när man gör de....dåligt samvete.



Insåg nyss att denna veckan blir en kortvecka....
Tisdag är det en riktig kort arbetsdag som alltid mina tisdagar är.
Onsdag 10-19....GRAY´S ANATOMY PÅ KVÄLLEN :p
Torsdag kommer jag va ledig för dagis är stängt efter 13 pga utbildning.
Är även stängt på fredag men då har pappa tagit ut en morfars dag ;-)
Så då ska jag jobba 10-19 då med....


Imorron är första dagen på Fredriks nya jaa jobb skift kan man väl säga...
Denna veckan är det 8-16....tänk att han kommer hem 17 varje dag....ooo vilken lyx. Hela TRE timmar innan än han brukar vara hemma, perfekt.








Nu ska jag hoppa i säng med min man & sova 7 kvart i timmen ;-)



Godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0