Söndag

Ännu en helg har gått....blev en helskum vecka med ledighet i måndags....kort dag i tisdags...hemma med Heily i onsdags och två långa pass torsdag & fredag....

Imorron är de jobb 10-19....Sista veckan Fredrik ska jobba skit skiftet....9-18 varenda dag vilket innebär med pendlingstid åker han 7 på morgonen och kommer hem 20 på kvällen.....hate it...


Nu ska han börja jobba två skift (igen iof). Kommer antagligen kännas skumt i början innan man kommit in i de igen.
Enba veckan kommer han jobba 8-16 och andra 16-01.
Den veckan han jobbar kväll lär vi inte ses mycket men sånt vänjer man ju sej vid snabbt..
Har ju haft de så förut.


Ska man tänka på alla plussen är det ju att Fredrik kan hämta Heily på dagis varannan vecka senast 16:30...vilket han aldrig kunnat göra.
O sen ger det ju en hel del extra klirr i kassan med nattjobb.....vad man än säger är det alltid positivt =)




Idag har jag mamma & Heily varit hos mormor på sjukhus....shiiit vad mycket piggare tanten är och hon kan röra sej till & från sängen, toalett mm på egen hand och det går snabbt som attans....
Min lilla tant....världens bästa mormor <3




Sen åkte vi inom Nova...Heily fick nya skor av mamma...UGGs liknande :-)
HIttade inte jackan jag ville ha åt henne....alltid samma sak...verkar som alla barn har 86 eller 92 i storlek....alltid är just dom storlekarna slut :P
O min lilla tös som har haft 86 i över ett år nu.....liten skit =)





Nu vankas det strax middag här i Harrie sen blir de hem och lägga Heily i ett bad och sen i säng...
Om det finns en 2års trots SÅ HAR HON DEN NU KAN JAG MEDDELA...
Jisses vilken vilja hon har nu.....skrik och bråk dagarna i ända...;-)
Vilket sen nästa minut kan vända till att man ahr världens goaste tjej i knät som vill pussa och krama sin mamma...
En riktig bergodalbana =)




Må väl


Kommentarer
Postat av: Emma

Tur att mormor din repar sig :)

Hoppas ni får en bra vecka :)

Kramar

2009-09-20 @ 22:51:04
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Mirella

hehe.. klart hon vill testa er lite=). Det kommer hon göra ända fram tills hon är 18år.. men det överlever ni nog på bästa sätt... puss puss

2009-09-20 @ 22:57:34
Postat av: Rebecca

Det är svårt att hitta snygga kläder till de små så ska det passa till annat de har med. vi köpte en overall i ullared förra året NU passar den. h&m stl mm köper vi 98 men jag tycker inte hon e så stor, kanske mer lång men små fossingar stl 22 haha. kram

2009-09-21 @ 11:46:14
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Evelina

Simon är likadan, monster ena stunden och världens charmigaste nästa sekund!

2009-09-22 @ 10:07:26
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Jennysen

Vill vara säker på att jag får en biljett om jag ska säga ja... alltså, att någon köper ÅT mig, givetvis vet jag att det finns en risk för att bli utan ändå... men jag hoppas du förstår vad jag menar! :)

2009-09-22 @ 21:05:22
URL: http://www.metrobloggen.se/jennysen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0