Träna

Igår köpte jag & Fredrik gymkort så nu ikväll blir första gången där uppe.
Jag hoppas ju mest på att vi är ensamma så jag slipper skämmas :P

Nej men detta ska bli grymt kul...även skönt och roligt att jag & Fredrik kan få komma iväg några gånger i veckan och träna tillsammans.

Får ju bara hoppas på att lillasyster är pigg på att komma hit och hålla Heily sällskap framför kvällsfilmen 2ggr i veckan kanske ? ;-) *blink*


Känns ju definitivt roligare att gå ihop än efter varandra !




Idag lämnade vi Heily hos Oma & Opa vid 11 tiden så åkte vi till Nova & klippte oss på Skult.
Skönt !




Idag om en vecka kommer Mirella Gustaf & Jim hit hem till oss så är det lite små för-fest inför Q-base !!!! =)
Kan inte fatta att tiden gått så snabbt.....
Äntligen är det dax igen..... =)





Imorron är det tandläkaren för min del kl 10...mindre kul.
Men eftersom jag aldrig haft ett enda hål i mina tänder borde jag väl kanske inte klaga...

Sen är det helg vilket innebär att semestern är slut.
Två veckor som bara sprungit iväg.
På måndag är det dax för jobb & dagis igen.







Nej nu ska jag börja göra mej klar....TRÄNINGSKLÄDER....sen iväg...
Ohh det ska bli kul....
Har inga direkta mål med träningen mer än att bli mer "tight" :p
-5kg till vore såklart skit kul....men jag vill bara göra nåt annat oxå och inte bara mina powerwalks hela tiden....




Me and my man <3




Hej svejs


Kommentarer
Postat av: pappa fredrik

ja du älskling nu jävlar ska vi träna...o fy fan va skönt det är...du o jag bejbii...puss

2009-09-04 @ 10:10:40
Postat av: Diana

Är det på träna 24? Jag har tränat där 1 månad ca, tycker det e skitkul faktiskt! Sena kväller e bäst! ;)

2009-09-04 @ 16:07:11
URL: http://fantasio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0