TRÖÖÖTT

Idag har jag varit så fruktansvärt trött...
Kom hem från jobbet....hämtade Heily på dagis...slängde mej i soffan.
Då knackade det på dörren och utanför stod Lisa & Izabell :-D

Förlåt om jag var trött och tråkig :-S


Imorron är det jobb mellan 10-19...


Fredrik har fixat uppe i vårt sovrum nu ikväll och satt upp vår TV mm.
Så välte han min FINA lampa på från IKEA...den gick såklart i 1000 bitar.


Hehe jag är inte dum....nu kan jag få köpa min älskade Buda lampa från Indiska....:-)
Ska springa bort till Indiska imorron på lunchen och se om dom har den där... ;-)


Den e sååå fin och jag ville ha den i sovrummet men eftersom jag redan hade fixat om och köpt nya lampor mm för inte så länge sen tyckte jag det var onödigt...men nu är ju Buddan ett måste i mitt sovrum :P




Hittade ingen enskild bild men man ser den skymta där bakom på översta raden :-)


Jag har velat ha lite Budda stil i sovrummet länge....men istället körde jag på ljus och romantiskt :P












Lite bilder från helgen i Skurup :P




By the way är jag känd nu :P
Hoho på hollänska sidor :P
Blev fotad på Q-base av en fest-fotograf....
Blev fotade ett par gånger allihopa men såklart hamnade jag på en ensam bild där jag inte ser allt för trevlig ut....
Hmm nåja....
Here we go :-)




Ja fråga mej inte vad jag gör...ett tuff pose som blev mindre lyckad ;-)





Denna bilden älskar jag....ser så mysigt ut.
Det är från förra året när jag var mamma ledig och jag & Heily hade en 3-timmar promenad i kylan.
Så mysigt...även om jag trivs att jobba saknar jag att vara hemma och mysa med min finaste lilla bebis, ja för bebis kommer hon alltid vara i mina ögon....




Nu ska jag se hur det gick i Idol sen hoppa i säng...

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0