Våran dag

Imorse gick Fredrik upp 06:20...jag har alltid tok svårt att somna om.
Jag blir pigg så fort jag vaknar, oftast iaf ;-)
Så jag gick upp strax efter Fredrik gått hemifrån...känns sådär lagom kul och gå upp 06:30 när man är ledig och Heily sov till 08:30 :P

Pratade med Mita som suttit med Mormor hela natten på akuten =/
I lördags krockade mormor & morfar i Danmark...de fick åka till sjukhus där. Morfar har inte en skråma medans mormor enligt danska läkare hade fått en rejäl lårkaka så det var vila bara men hon kunde åka hem direkt.
Mamma & Lonkan hämtade dom i Danmark strax innan Rödby....så det missade sin Tysklands resa tråkigt nog och bilen är på en skrot i Danmark =(

MEN min lilla mormor har fått mer & mer ont och därför blev det akuten igår kväll.
Enligt röntgen och svenska läkare imorse har mormor en fraktur på höftbenet, höftkulan har hoppat ur sitt läge och legat och skavt så det blivit fraktur på bäckenet oxå =(


HUR KAN MAN MISSA DETTA PÅ RÖNTGEN I DANMARK KAN JAG VERKLIGEN INTE FÖRSTÅ ???? :O


Så nu ligger mormor på sjukhus i Lund och har idag blivit opererad.



Lilla ynkliga Oma <3

Så min Becci träff blev inställd idag....
Hann iaf med att åka till pappas jobb och skriva ut alla papper inför resan på fredag.
Eller nästan alla....kom till pappas jobb och skulle checka in vårat flyg och skriva ut boardingpassen.
Har så fint skrivit upp Mirellas Gustafs & Jims uppgifter MEN glömt mitt och Fredriks pass hemma...
suck

Så pappa får ordna det åt oss imorron istället.




Hem snabbt och bytade om och jag & Heily befann oss på II dance studio kl 17.
Mamma pappa barn dans.
Heily tyckte förståss det var skit kul....så jag anmälde oss och betalade idag så varje tisdag nu ska vi dansa ;-)



Heily på väg in till dansen ;-)



Imorron är det jobb 12:30-19.
Ska lämna Heily på dagis kl 9...så jag tänkte gå rakt upp på gymmet efteråt.
Blir nog till att åka mot Lund tidigare än vanligt.....har massa grejer och fixa som växla pengar, apoteket och HM och lite sånt smått.

På torsdag jobbar jag 10-16...ska hem snabbt och hämta Heily sen åka och hälsa på mormor...
Sen ska Heily lämnas hos Mita & Daniel och sen efter de har vi huset fullt.

Guuud vad jag längtar =)




Jag tyckte vi skulle ta ett puss foto men det syns väl rätt tydligt vad Heily tyckte om den saken ????

=)



Imorron ska dom fira henne på dagis...hon fyllde år medans vi hade semester och i måndags frågade dom om det gick bra att dom skulle fira henne som imorron.
Dom skulle baka chockladbollar och mumsa på.
Sötungen....min dagis tjej <3



Nej nu kallar sängen...
Godnatt.



O jaaa Fredrik jag tycker du är snygg, du undrade ju om jag skrev det i bloggen ? ;-)
Min hunk :P



Utmana mej ALDRIG :P



Kommentarer
Postat av: Jenny

Krya på din mormor..

2009-09-09 @ 10:40:44
URL: http://jennytussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0